Hola! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Augustus 2006 | Nederland, Hasselt

Hola!

Donderdag 7 september vertrek ik voor 3,5 maand naar Tenerife voor mijn stage bij een groot tuinmeubel bedrijf.

Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen volgen en leuke berichtjes achterlaten.

Liefs Anouk

• 22 Augustus 2006 - 15:24

Miriam:

Hoi hoi,
    Aan mij de eer om als eerst een berichtje te plaatsen. ;-)
    T komt al behoorlijk dichtbij, nog maar 2 weekjes.. Worden vast nog 2 leuke weken hier en dan lekker naar de zon, en een beetje werken. Dat gaat bij die spanjaarden allemaal niet zo hard, heb ik de afgelopen week gemerkt, dus komt vast helemaal goed!!
    Liefs Miriam

• 24 Augustus 2006 - 11:28

Wilma:

Jah hard werken doe je daar niet :P Jammer dat je niet bij de politie daar gaat werken, dan heb je pas echt vakantie ;) Hahhaha. Hee meis, fijne tijd daar en pas goed op je spullen!

Liefs Wilma

• 28 Augustus 2006 - 20:34

Karen:

hej hej veel plezier en werkse daar he... en hou ons natuurlijk heel erg op de hoogte! fijne tijd daar. dikke kuzz en we denken aan je!

• 29 Augustus 2006 - 18:09

Gerben:

goed'n daag..

goet te pas?:P veel plezier daar in verwegistan hé.. niet te hard werken natuurlijk!:P;) wieder.. goed goan! mazzel(F)

• 01 September 2006 - 09:29

Witte Gait:

hej vandalisme veel plezier, kalm an doen daaro en aufwiedersnitzel... hou ons op de hoogte. we zullen bassi bezig houden. doegie

• 05 September 2006 - 15:17

Nadine:

hi girl

heel veel plezier daar en ga je missen.
    als er wat is je weet me te vinden.
    take care!!

liefs en dikke knuffel
    nadine

• 07 September 2006 - 06:44

Tanja:

nou meis, heel veel plezier daar, en tuurlijk hou ik je op de hoogte van de pup en de kids hier.
    We zullen je site goed in de gaten houden.
    Dikke kus van ons allen hier!
    groetjes Tanja

• 08 September 2006 - 13:50

Joyce:

He Zus.
    Ik hoorde dat je goed bent aangekomen. Fijn te horen. Heel veel plezier daar ginds.

Dikke kus van Danny Joyce en Julie

• 08 September 2006 - 17:10

Grietje:

Hej meis

veel plezier daar en veel succes met je stage daar.

liefs jeroen en grietje

• 09 September 2006 - 11:34

DrahciR StrevE:

Heey Anouk...
    Leuk jah zo'n eigen site..

Vanaf deze kant wil ik je een hele fijne stage toe wensen!

Laat ons hier maar achter in dat koude kikkerlandje..;(

Groetjes Richard!

• 10 September 2006 - 19:52

Oen Keeltien:

He lekkertje kweet nie hoelang t'duurt voor je dit leest ma ik MIS JE al wel heel erg hoor...
    ma goed dikke tzoen liefs..

• 19 September 2006 - 10:50

Andre:

hey,
    leuke site joh.
    je hebt wel een hele drukke stage of niet, uitgaan, zuipen, slapen, haha. nou heel veel plezier daaro. gr