Hola! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Augustus 2006 | Nederland, Hasselt

Hola!

Donderdag 7 september vertrek ik voor 3,5 maand naar Tenerife voor mijn stage bij een groot tuinmeubel bedrijf.

Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen volgen en leuke berichtjes achterlaten.

Liefs Anouk

  • 22 Augustus 2006 - 15:24

    Miriam:

    Hoi hoi,
    Aan mij de eer om als eerst een berichtje te plaatsen. ;-)
    T komt al behoorlijk dichtbij, nog maar 2 weekjes.. Worden vast nog 2 leuke weken hier en dan lekker naar de zon, en een beetje werken. Dat gaat bij die spanjaarden allemaal niet zo hard, heb ik de afgelopen week gemerkt, dus komt vast helemaal goed!!
    Liefs Miriam

  • 24 Augustus 2006 - 11:28

    Wilma:

    Jah hard werken doe je daar niet :P Jammer dat je niet bij de politie daar gaat werken, dan heb je pas echt vakantie ;) Hahhaha. Hee meis, fijne tijd daar en pas goed op je spullen!

    Liefs Wilma

  • 28 Augustus 2006 - 20:34

    Karen:

    hej hej veel plezier en werkse daar he... en hou ons natuurlijk heel erg op de hoogte! fijne tijd daar. dikke kuzz en we denken aan je!

  • 29 Augustus 2006 - 18:09

    Gerben:

    goed'n daag..

    goet te pas?:P veel plezier daar in verwegistan hé.. niet te hard werken natuurlijk!:P;) wieder.. goed goan! mazzel(F)

  • 01 September 2006 - 09:29

    Witte Gait:

    hej vandalisme veel plezier, kalm an doen daaro en aufwiedersnitzel... hou ons op de hoogte. we zullen bassi bezig houden. doegie

  • 05 September 2006 - 15:17

    Nadine:

    hi girl

    heel veel plezier daar en ga je missen.
    als er wat is je weet me te vinden.
    take care!!

    liefs en dikke knuffel
    nadine

  • 07 September 2006 - 06:44

    Tanja:

    nou meis, heel veel plezier daar, en tuurlijk hou ik je op de hoogte van de pup en de kids hier.
    We zullen je site goed in de gaten houden.
    Dikke kus van ons allen hier!
    groetjes Tanja

  • 08 September 2006 - 13:50

    Joyce:

    He Zus.
    Ik hoorde dat je goed bent aangekomen. Fijn te horen. Heel veel plezier daar ginds.

    Dikke kus van Danny Joyce en Julie

  • 08 September 2006 - 17:10

    Grietje:

    Hej meis

    veel plezier daar en veel succes met je stage daar.

    liefs jeroen en grietje

  • 09 September 2006 - 11:34

    DrahciR StrevE:

    Heey Anouk...
    Leuk jah zo'n eigen site..

    Vanaf deze kant wil ik je een hele fijne stage toe wensen!

    Laat ons hier maar achter in dat koude kikkerlandje..;(

    Groetjes Richard!

  • 10 September 2006 - 19:52

    Oen Keeltien:

    He lekkertje kweet nie hoelang t'duurt voor je dit leest ma ik MIS JE al wel heel erg hoor...
    ma goed dikke tzoen liefs..

  • 19 September 2006 - 10:50

    Andre:

    hey,
    leuke site joh.
    je hebt wel een hele drukke stage of niet, uitgaan, zuipen, slapen, haha. nou heel veel plezier daaro. gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hasselt

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 17878

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: