week 6 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 6

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Oktober 2006 | Spanje, Madrid

HOLA GUAPO´S Y GUAPA´S!!

De tijd gaat echt in een snelvaart hier voorbij! We zitten al op de helft!! Ik zal proberen het een beetje kort te houden jah?

MAANDAG
Moest ik de bank in Hasselt opbellen aangezien me pinpas het nog steeds niet deed, nou had ik het zo geregeld dat ze met spoed een nieuwe pas zouden maken voor me en dat pap de pas vrijdags op kon halen, zodat hij de pas weer naar de ouders van Nils kon brengen die hier gister zijn aangekomen (tis nu 24 oktober). Omdat we spaanse les hadden, mochten we savonds weer lekker eten bij onze geadopteerde ouders Ed en Femmy ;)en we hebben heerlijk spaghetti gegeten! Daarna hebben we de film my super ex-girlfriend gekeken die echt geweldig was!

DINSDAG
Kwam Soof weer thuis van haar weekendje NL, wat heel geslaagd was! Ze waren zich allemaal doodgeschrokken bij haar thuis :) en ze kwam met allemaal dingen thuis voor ons! Pepernoten(!), eten, en een tas van mijn huis met mijn afgetrapte schoentjes, haarlak, blonde shampoo (aangezien iedereen hier donker is) en een video van het thuisfront! Het was echt een leuk filmpje!!! Iedereen thuis had even wat gezegd, en Timo en Julie waren uitgebreid op de buis haha. Alleen tijdens het eten koken heb ik de pan laten donderen met hete olie erin.. oeps :S
ff snel dweilen en het was weer opgeruimd!

WOENSDAG
hadden Soof en ik de bus gemist na het huis van Ed en Femmy.. we liepen op de viaduct en zagen de bus zo onder ons weg rijden.. nou daar zaten we te wachten in het hete weer! pfff maar denkend aan wat ze mensen ons deze dag allemaal hadden verteld viel het wel mee: we gaan misschien 11 maart naar Portugal voor drie weekjes om wat units te maken! en zaterdag gaan we misschien druiven plukken om wijn van te maken! savonds toen ik met richard op msn zat, kreeg ik ook van hem te horen dat de wintersport doorgaat!! dus ik krijg het weer druk als ik thuis ben haha!

DONDERDAG
Waren we lekker aan het werk, tot dat Femmy ons mee vroeg om te gaan winkelen.. Ze hadden die zaterdag een feest van een paar duitsers en de dresscode was the 60s, 70s or 80s! Dus Soof, Mark en ik hup mee na de Alcampo en lekker shoppen! Femmy had echt geweldige kleding! (heb foto´s doorgestuurd na paar mensen) en daarna lekker shoppen voor Mark! Hij was heel veel afgevallen en moest dus wat nieuws hebben.. Zag er echt vet uit! Tijdens het winkelen had ik per ongeluk het bolletje doorgeslikt van me nieuwe piercing waardoor ik nog snel een nieuwe moest halen!

VRIJDAG
Waren Mark en Stephan op de weg en dus waren Soof en ik met zijn tweetjes op kantoor.. om half 12 kwam Anja (werkneemster) bij ons met de mededeling dat we kerst in moesten zetten en dat dat deze dag nog klaar moest zijn! Het is wel leuk geworden, alleen is de winkel zo groot dat het bijna niet in kerst sfeer kan worden gebracht, das wel jammer!
savonds weer na de les en daarna weer lekker gegeten bij Ed en Femmy onder het genot van een drankje en de film ´Mimi´s first times¨.

ZATERDAG
Werd ik om 9.00 uur al wakker gebeld door Ed, of we nog zin hadden om mee tegaan druiven plukken! nou dat wouden Soof en ik wel! snel in een half uurtje aangekleed, want we werden om half tien opgehaald.. Jolyn ging deze dag na het zuiden voor haar ouders, die kwamen op vakantie dus die ging ze ophalen van het vliegveld! Nadat we om half tien opgehaald werden moesten we naar La Victoria, na 2 uur rondrijden en het stadje 6 keer te hebben bekeken hadden we het dan eindelijk gevonden! Maar toen kwamen we erachter dat ze al klaar waren.. Candi zat al in de auto met de druiven achterin en de mannen waren net op de motors aan het klimmen.. he podver! dus zijn we maar het veldje ernaast wat gaan plukken voor eigen consumptie haha. Maar we hebben wel mooie natuur gezien!!
Nadat we mee waren geweest om de wijn te proeven van dat jaar ervoor, zijn we afgezet bij Plaza de Charco, waar ik eerst pap had gebeld want die was jarig! HOERA! Nadat Soof en ik even zijn wezen winkelen, toen we op terras wouden gaan zitten bij Mario´s zagen we Nils en Wouter er ook al zitten, dus hebben we even wat gegeten met zn allen en daarna na huis.. Eenmaal thuis was iedereen ingekakt TOT ik een telefoontje kreeg van Ed.
Of we zin hadden om ook na dat feestje te komen?! Nou tuurlijk! dus komen we op dat feestje.. ALLEMAAL DUITERS en ook nog eens verkleed! Maar het was wel lachen! Nils had weer eens een homo achter zich aanzitten (ik weet niet wat dat jochie heeft maar blijkbaar een grote aantrekkingskracht voor homo´s)Daarna zijn we nog weer de stad ingeweest met zijn vijfen! was wel weer feest!

ZONDAG
Nadat ik heerlijk wakker werd in een 2persoonsbed eindelijk helemaal voor mezelf alleen, hebben we ons allemaal aangekleed en zijn we na het strand gegaan! Eenmaal daar werden we weer gebeld door Ed en Femmy of we zin hadden in een bbq.. Wij op na Ed en Femmy om een uur of 5, komen we daar, bleek dat de buurman een feest gaf omdat er voetbal opkwam en Formule 1! nou het moet niet gekker worden hahaha.. maar het eten was weer fantastisch!


Aankomende week is Jolyn dus de hele week in het zuiden en Nils zijn ouders zijn hier in Puerto op vakantie!
Wij van het werk (soof, mark, stephan en ik) gaan woensdag met Ed mee om wat dingen te bekijken hier op het eiland zoals de Teide (hoogste berg van Spanje) en de Masca (?) hahaha

Maar dat laat ik allemaal wel weer horen!

Dikke kus en veel liefs van hier! (waar het nog steeds boven de 30 graden is elke dag :p)

  • 24 Oktober 2006 - 16:28

    Ellen:

    Hey Anouk,

    Zo te horen heb je het prima naar je zin, ben echt jaloers. haha
    Hier is het heel veel regen. Vrijdag gaan we allemaal naar het piratenfeest, heb er al wel zin in.

    Veel plezier daar nog.

    Liefs Ellen

  • 25 Oktober 2006 - 10:24

    Karen:

    hej meid, toffe foto`s!!

    spreek je gauw! kuzzie

  • 26 Oktober 2006 - 11:15

    Adrienne:

    Goh wat heb je toch een zwaar leven haha, winkelen, bbqen, stappen. Je kan t maar druk hebben!!Bij de Flowers gaat alles prima, heb nu ook ff een weekje vakantie en vandaag mooi weer! Genier er nog ff van, voor je t weet ben je weer in t koude nederland!! groetjes Adrienne

  • 29 Oktober 2006 - 15:05

    Andre:

    en dat noemen ze stage?? haha nou heel veel plezier nog daaro. groetjes

  • 29 Oktober 2006 - 18:54

    Tanja:

    He Nouk,
    Nog bedankt voor je mooie foto's
    Ik word gewoon jaloers als ik al dat moois daar zo zie! De tijd gaat echt heel snel! Ik dacht dat je nog maar net weg was.
    Fijn dat je daar zoveel plezier heb, als je straks weer thuis bent moet je maar eens zo'n BBQ organiseren zoals daar, heb je toch nog wat geleerd van je stage daar ha ha ha ha ha.
    Ik zal je site goed in de gaten houden!
    Dikke X van ons allemaal! gr. Tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 17817

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: