Me paps en mams komen langs!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu Me paps en mams komen langs!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

Me paps en mams komen langs!!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 November 2006 | Spanje, Madrid

jahaa jullie horen het goed!!

pa en ma van Dalen gaan land en zee trotseren om hun geliefde dochter te zien voor acht dagen!

Als jullie nog iets mee willen geven (pepernoten, Knorr gerechten, monchou, drop, saucijzenbroodjes, of filmpjes van jullie zelf (die kan me paps op dvd zetten)) verzin maar wat leuks, dan kunne jullie dat meegeven aan me ouders! ;) zal het heel leuk vinden!!

Oja op het nieuws was dat Tenerife onder zou zijn gespoelt.. is niks van waar!!! dat was alleen de hoofstad Santa Cruz.. ik zwem niet door de straten heen alleen in zee of ons zwembad ;)

Nou aptjo en veel plezier in het koude NL gna gna.. dikke kus en veel liefs

  • 03 November 2006 - 10:51

    Miriam:

    Hee meis,
    Superleuk dat je ouders komen!! Wanneer komen ze?
    Have fun! Hebben ze geen ticket over trouwens?? ;-)
    Kus Miriam

  • 04 November 2006 - 09:06

    Diana:

    Heeey Anouk!
    Alles goed?? Echt leuk dat je ouders toch nog komen! Dat had je vast niet verwacht he? Ik spreek je gauw weer!
    Liefs Diana

  • 04 November 2006 - 10:35

    Joyce:

    He zus,

    Ik had zo gehoopt dat je een keer door de straten heen kon zwemmen. Ging weer niet door. ha ha ha.

    Dikke kus

  • 05 November 2006 - 11:53

    Jeroen En Grietje:


    hey leuk dat je ouders komen!maare hoe lang moet je daar nog zitten dan?

    grt ons

  • 06 November 2006 - 08:44

    ANOUK:

    Ik blijf hier nog 6 weken! Dus als me ouders weg gaan is het nog maar drie weekjes :( Woensdag 20 dec om half 7 savonds landt het vliegtuig.. als het goed is ;) zal wel weer vertraging hebben!

  • 06 November 2006 - 19:49

    Oen Zwagertje:

    al heimwee naar ons en rich?

  • 07 November 2006 - 13:12

    Anouk:

    haha nou naar jouw heb ik geen heimwee ;) wel na richard!!

    Me ouders komen 20 november aan..

  • 07 November 2006 - 13:12

    Anouk:

    haha nou naar jouw heb ik geen heimwee ;) wel na richard!!

    Me ouders komen 20 november aan..

  • 07 November 2006 - 13:45

    Tanja:

    Mag ik mezelf ook mee geven? Ik heb wel zin in een weekje vakantie Ha Ha Ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 17874

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: