Me paps en mams komen langs!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu Me paps en mams komen langs!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

Me paps en mams komen langs!!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 November 2006 | Spanje, Madrid

jahaa jullie horen het goed!!

pa en ma van Dalen gaan land en zee trotseren om hun geliefde dochter te zien voor acht dagen!

Als jullie nog iets mee willen geven (pepernoten, Knorr gerechten, monchou, drop, saucijzenbroodjes, of filmpjes van jullie zelf (die kan me paps op dvd zetten)) verzin maar wat leuks, dan kunne jullie dat meegeven aan me ouders! ;) zal het heel leuk vinden!!

Oja op het nieuws was dat Tenerife onder zou zijn gespoelt.. is niks van waar!!! dat was alleen de hoofstad Santa Cruz.. ik zwem niet door de straten heen alleen in zee of ons zwembad ;)

Nou aptjo en veel plezier in het koude NL gna gna.. dikke kus en veel liefs

• 03 November 2006 - 10:51

Miriam:

Hee meis,
    Superleuk dat je ouders komen!! Wanneer komen ze?
    Have fun! Hebben ze geen ticket over trouwens?? ;-)
    Kus Miriam

• 04 November 2006 - 09:06

Diana:

Heeey Anouk!
    Alles goed?? Echt leuk dat je ouders toch nog komen! Dat had je vast niet verwacht he? Ik spreek je gauw weer!
    Liefs Diana

• 04 November 2006 - 10:35

Joyce:

He zus,

Ik had zo gehoopt dat je een keer door de straten heen kon zwemmen. Ging weer niet door. ha ha ha.

Dikke kus

• 05 November 2006 - 11:53

Jeroen En Grietje:

hey leuk dat je ouders komen!maare hoe lang moet je daar nog zitten dan?

grt ons

• 06 November 2006 - 08:44

ANOUK:

Ik blijf hier nog 6 weken! Dus als me ouders weg gaan is het nog maar drie weekjes :( Woensdag 20 dec om half 7 savonds landt het vliegtuig.. als het goed is ;) zal wel weer vertraging hebben!

• 06 November 2006 - 19:49

Oen Zwagertje:

al heimwee naar ons en rich?

• 07 November 2006 - 13:12

Anouk:

haha nou naar jouw heb ik geen heimwee ;) wel na richard!!

Me ouders komen 20 november aan..

• 07 November 2006 - 13:12

Anouk:

haha nou naar jouw heb ik geen heimwee ;) wel na richard!!

Me ouders komen 20 november aan..

• 07 November 2006 - 13:45

Tanja: