week 8 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 8

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 November 2006 | Spanje, Madrid

Jaaa sneeuwpoppetjes van me ;) het is hier nog heerlijk weer! elke dag gemiddeld 27 graden en savonds word het niet kouder dan 20 graden.. Ik heb het de laatste paar dagen beetje erg druk gehad vandaar dat ik nu pas de weekoverzicht erop zet.. Hebben de meeste van jullie de foto´s alwel gekregen?

MAANDAG
Ben ik lekker druk geweest met het stage verslag! Sophie zat te wachten op haar moeder en tante die langs zouden komen uit NL.. Ze heeft maandags nog even zo´n luchtbedje gehaald (waarmee je op zee kan drijven)waar ze de aankomende twee weken bij haar moeder in het appartement op gaat slapen...

DINSDAG
was ik lekker aan het werk tot me pa op msn kwam en vroeg waar ik woonde, en welk gedeelte dat was.. Ik vroeg waarom hij dat wou weten, en toen vertelde hij dat hij en mam wel langs wouden komen!! PARTY MACHEN;)!! Mijn dag kon al niet meer stuk! Eenmaal samen met soof thuisgekomen bleef soof buiten wachten want haar moeder en tante zouden even langskomen.. Ik na binnen gerend om toch nog wat op te ruimen, kwamen ze echt na een paar minuutjes al aanlopen.. heb ik dus bijna niks kunnen schoonmaken.. Maar ze vonden het huis leuk, en we hebben dikke schik gehad met de dames.. De jongens waren nog lange niet thuis, want die waren de beurs aan het opbouwen dus zijn we met z
n 5en uiteten gegaan in een restaurant die uitkijkt over zee...

WOENSDAG
Iedereen lekker vrij, behalve de jongens want die moesten na de beurs. Omdat soof bij haar mams sliep waren alleen Jolyn en ik thuis.. Ik was al om half 12 wakker dus ben meteen aan de schoonmaak gegaan! Een uurtje later hoorde Jolyn mij en die is toen meegaan helpen.. liepen we met zijn tweeen in pyama het hele huis schoontemaken (niet dat je er nu nog wat van ziet :S ) naar een paar uurtjes zijn we lekker rustig om gaan kleden en op gaan maken want we gingen uiteten met: stephan, ouders van stephan, Mark, Ed en Femmy, buurman en buurvrouw, Sophie, moeder en tante van Sophie en ikke! We zijn naar een
Bodega gegaan (oud canarisch restaurantje) en we hebben heerlijk gegeten! daarna met zijn allen nog nagezeten bij Hannen en lekker aan de pompedoetje gezeten! was nog een straatmuziekant weggestuurd door de politie haha! hij maakte te veel lawaai..

DONDERDAG
ja naar een vrije dag moesten we toch weer aan het werk en wat voor werk! We gingen gezellig met Ed, Femmy, Soof en ik naar het zuiden.. komen we daar aan, zien we dat er een lekkage is geweest!! WOW het water was gewoon uit de grond gekomen! Bleek dat het die dag ervoor hard had geregend in het zuiden.. Dus Femmy, soof en ik inkopen doen bij de supermarkt naast de winkel: drie dweilen, drie bezems, twee emmers enz
We hebben de hele dag staan dweilen en vegen in zo´n 30/32 graden!!! Dennis de zoon van ed en femmy is ons te hulp geschoten en heeft meegeholpen.. Dankzij hem mochten soof en ik ook wat eerder na huis, dus konden we met hem meerijden.. Ed en Femmy zijn nog wat langer gebleven!

VRIJDAG
Hebben we op het werk lekker rustig aan gedaan.. vooral veel met stage verslag bezig geweest! savonds zijn we weer uiteten geweest maar nu bij een Peruaan, wat heeerlijk eten was! (De buurvrouw vertrekt aankomende vrijdag na Peru om daar twee weken rond te trekken met een groep vandaar) Gelukkig was nu wel iedereen erbij.. Zelfs de jongens! Na het eten zijn we met z´n allen uitgegaan. eerst na de azucar (wat de ouders van Stephan helemaal geweldig vonden) en daarna nog even na de Sherrif waar ze jaren 70/80 draaien.

Zaterdag
Moest ik er vroeg uit want ik ging mee na de beurs om daar bier te tappen en folders uit te delen. Het zag er heel gaaf uit! ze hadden vier jaccuzzi´s waarvan er drie vol met water zaten.. de 1 wat minder heet dan de ander.. 1 jaccuzzi was ingebouwd in rotsen, een ander stond in een heel mooi huisje met alles erop en eraan! Harm heeft het goed gedaan want hij had veel bekijks in de stand! Om 21.00 was het afgelopen en moesten we nog ergens uiteten.. Uiteindelijk stond om 23.00 het eten voor me neus.. en het was lekker.. ze hadden het eten in een grillpan gelegd waardoor het langer warm bleef.. Daarna zijn we na de Element gegaan voor een cocktail.. Stonden daar ook omgebouwde waterpijpen met bosbessen smaak. Dus niet van die dingen waar je high van word! Rond 1.00 lag ik op bedje

ZONDAG
werd ik weer om 10.00 uur opgehaald om weer na de beurs te gaan. Het was me zo bevallen dat Harm me nog een keer heeft gevraagd! De hele dag lekker druk geweest op de beurs en dat hadden me voeten ook door! En toen moesten we na de beurs ook nog na borrelen op een afterparty haha Helemaal moe maar voldaan was ik eindelijk om elf uur thuis..

-----------------------------------------------
Aankomende week staat weer een aantal dingen op het programma.. Nils gaat vrijdag na London om zijn vriendinnetje opte zoeken! en voor mij is het aan het einde van de week gedaan want dan heb ik 9 dagen achter elkaar gewerkt.. pfff dus word veel bijslapen!!

hHele dikke zoen en veel liefs!!!

  • 08 November 2006 - 10:04

    Bertina:

    haai lieverd,

    ben blij om te lezen dat alles goed gaat...!! we bellen snel weer een keer met zijn allen! deed me goed om jullie stemmen weer ff te horen!!

    kus kus bertina

  • 08 November 2006 - 10:37

    Nadine:

    Ey lieve schat!!

    Mooi dat het allemaal nog steeds zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt :)
    Hier ook alles goed,vanf aankomende donderdag avodn wonen opa en oma in hun nieuwe appartement!!! :):)
    Have fun nog en groetjes aan pa en ma als ze er zijn.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen veel liefs en een dikke knuffel

    Nadientje

  • 08 November 2006 - 12:32

    ANOUK:

    Er staan ook nieuwe foto´s in mijn fotoboek!!!

    Dank je wel voor de reacties!!

    he nadientje
    ik hoorde het van mam dat ze gaan verhuizen! gaan we nog wel met 2en keer op de koffie!

    dikke knuffel!! kuskus

  • 08 November 2006 - 17:14

    Gerald:

    super goed te passe over alles wat je schrijft... merk wel dat je het naar je zin heb. gave jaccuzzi's trouwens. groetjes gait en karen.

  • 09 November 2006 - 14:36

    Je Tweelingbroer:

    hey lief zusje van me ma is vet zenuw8tig voor de reis pa hoor je er bijna niet over. mooi dat je het er nog steeds naar je zin hebt ik wou dat ik dat ook kon zeggen maar goed mis je en ik vind het jammer dat ik niet met pa en ma mee kan dikke kus

  • 12 November 2006 - 13:29

    Je Sgoonbroertje:

    zozo ook al aan de waterpijp? haha maar verder mooi om te horen dat het goed gaat..! hier is ook alles goed.. hier vallen alle bladeren al van de boom af! en het is hier regenachtig en koud.. brrr.. maar wieder.. goed goan!

  • 13 November 2006 - 12:24

    Sanne:

    he meis
    zo te horen nog alles naar de zin!! geweldig die verhalen, heel leuk!
    nou geniet er nog maar van! zal snel weer je verhalen lezen! en wil je iedereen ff de groetjes doen!

    dikke kus Sanne,

  • 14 November 2006 - 11:23

    Tanja:

    He Nouk,
    wat fijn om je even aan de telefoon te hebben gehad, pas toen ik je aan de lijn had besefte ik pas hoe ver je eingelijk bent. Maar nog een paar weekjes en dan ben je er weer kan je misschien ons puppy zien al is ie niet echt klein meer.
    he groetjes en een dikke kus van de kindjes doei!

  • 14 November 2006 - 13:07

    Karen:

    hej meid, fijn dat je het naar je zin hebt! toch leuk om elke keer weer je verhalen te lezen! ben benieuwd naar je volgende!!! lief zijn

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 17881

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: