week 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 9 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 9

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 November 2006 | Spanje, Madrid

Week 9 is alweer voorbij en we zijn begonnen aan de 10e week! Dit betekend voor de slimme mensen onder ons: inderdaad nog 5 weken!

Allemaal heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het echt heel leuk om telkens weer wat te horen van het thuisfront! Doet me goed :P

Ow en voor de duidelijkheid: het is niet alleen maar feesten hier hoor! Er wordt hier toch heel hard gewerkt en gezweet en af en toe mogen Sophie en ik daaraan meedoen ;)


MAANDAG
We zijn naar het zuiden gegaan om daar de kerst in tezetten in de winkel.. Het was bloedje heet (30+), wij in de hempjes en korte broeken die kerstboom opzetten :S nee was geen pretje.. We zaten meteen in de kerstsfeer :S Het is echt heel raar om dit allemaal te doen, en dan echt in de kerstsfeer zitten terwijl het nog maar 6 november is en bloedheet! Geef mij toch maar de koude kerstdagen! Eenmaal thuis (20.45 uur) hebben we dit verteld en meteen zat de rest ook in de kerststemming.. Laten we nu net geen kerstfilm hebben liggen :( De rest van de week heeft echt iedereen zitten verlangen naar de kerstdagen..

DINSDAG
was onze Ed naar Nederland voor zaken dus vond Femmy het nodig om maar eens wat later te beginnen (wat Soof en ik helemaal niet erg vonden). Uiteindelijk zijn we om half elf begonnen en de hele dag lekker rustig aan gedaan.

WOENSDAG
Ik heb echt geen flauwbenul wat we toen hebben gedaan hahaha vergeten op te schrijven ;) Maar goed het zal wel weer druk zijn geweest op het werk hahahaha

DONDERDAG
Begon dan officieel de 10e week.. Sophie, Femmy Stephan en ik zaten op kantoor toen Femmy vroeg of we zin hadden om mee te gaan broodje pollo eten (verrukkelijk!!!!) Dus hebben we heerlijk op het terras gezeten hier vlakbij lekker in de zon.. later op kantoor was iedereen druk bezig met verslagen afmaken totdat Femmy opeens opstond en wegliep.. Wij dachten van wat gebeurd hier?? Komt ze later terug met een stretcher onder de arm, en de ogen op half zeven hangen.. ´ik ga even slapen ik donder in slaap achter de computer´hahahaha we lagen in een deuk! Dus daar ging ze in een kamertje liggen, licht uit en snurken! haha half uurtje later kwam ze het kamertje weer uit en helemaal bijgeslapen! Wat een leven hier zeg :D savonds heeft de moeder van sophie bij ons thuis gekookt en hebben we lekker wat rosetjes gedronken

VRIJDAG
Hadden we lekker vrij gekregen van Femmy omdat zij er toch niet was (ze moest schoonmaken) en Ed die avond terug zou komen uit NL met de schoonzus, zwager en vrienden. Dus dacht ik die avond ervoor.. ´ik ga wat later na bed ben morgen toch vrij, kan ik lekker uitslapen´.. NOU NIET DUS.. Die fijne baas van mij belde me om acht uur sochtends wakker! ¨ja ik sta nu op schiphol.. kan ik wat voor je meenemen´? NEEEE ik slaap :( Was heel lief aangeboden maar ik heb toch maar nee gezegd.. Verder slapen.. een uur later Anouk weer wakker.. nu was het de buurman met die k*tglasflessen te zeulen! daar ging me ochtend uitslapen! Ben ik maar na beneden gegaan en daar was Nils ook al uit bed.. Die had ook vrij want hij ging na Engeland toe na zijn vriendin (die loopt in London stage).. Samen met Nils zijn we na beneden gelopen en hebben wat gegeten en boodschappen gedaan.. rond vijf uur moest hij de bus pakken na het zuiden waar hij op vliegtuig is gestapt.. Savonds hebben Jolyn en ik heerlijk gejankt bij ¨the gladiator¨..

ZATERDAG
Gingen Sophie, wouter en jolyn de moeder en tante van sophie na de Teide enzo.. Ik wou niet mee.. was er al geweest en ik wil er zoiezo nog met pa en ma mee.. Dus ik dacht¨: ik ga heerlijk bij het zwembad liggen´ Lag er nog geen tien minuten en ja hoor weg zon! dus alles weer opgepakt en hup na huis.. Half uur later was er weer vollop zon! Zo eigenwijs als ik ben wou ik niet terug na het zwembad en heb me geinstalleerd op de bank en lekker films gekeken.. Savonds hadden we natuurlijk weer BBQ bij Ed en Femmy omdat hun vrienden en familie er was! Daarna zijn allain, wouter en ik nog uitgeweest.. Ik hoorde gister dat we om 6 uur thuis waren gekomen :)

ZONDAG
Werd ik eerst wakker met een bloedneus, dus ren na de badkamer, stop een paar doekjes erin en hup weer na bed.. half 5 werd ik weer wakker! (nou ja wakker :P) Samen met Wouter zo´n heerlijke film gekeken waar heel veel bloed in voorkomt en daarna ben ik met wouter en jolyn na het internet cafe gelopen.. Daarna moesten we nog eens eten en wie kwamen we daar tegen? Sophie met haar moeder en tante, dus hebben we daar nog tijdje zitten kletsen.. om tien uur keer wat gegeten en toen na bedje toe.. En ja ik sliep gewoon verder..

_____________________________________________

Ben benieuwd hoe Nils het heeft gehad in London, als het goed is verteld hij ook nog wat erover op zijn site: www.nilsintenerife.waarbenjij.nu

geen idee wat ons aankomende week staat te wachten op het werk, maar er zou nog een container aankomen in de haven die we moeten coderen en vertalen, ze weten alleen nog niet wanneer die aankomt..

Oja denk je dat je zaterdag weekend hebt, NOU DACHT HET NIET! Die leraar van ons die even op stagebezoek komt heeft besloten ons om half 10 sochtends te willen zien op het werk om daar over ons te praten... nou lekker dan.. ;)

Mensen heb een fijne week!
Dikke zoen, groetjes en veel liefs

  • 14 November 2006 - 16:27

    Miriam:

    Hee meis,
    Super zeg, dat je het nog steeds zo naar je zin hebt! En dan nog maar 5 weken, wat gaat dat snel of niet. Zometeen krijg je nog heimwee naar Tenerife als je weer thuis bent..
    Hier is alles nog zo'n beetje hetzelfde, doordeweeks stage, ik ben ook alweer op de helft.. zaterdags weer bij jan aan t werk en 's avonds stappen. Je raad nooit waar we meestal heen gaan... :-P Maar goed, alles gaat dus gewoon zn gangetje..
    Have fun nog de laatste weken en tot spreeks!
    Xx Miriam

  • 16 November 2006 - 16:46

    Jeffrey:

    hey lief zusje van me pa en ma gaan maandag weg en ik baal verschrikkelijk dat ik niet mee kan, lijkt me wel wat 30 graden biertje er bij lekker op het terras en dan lekker stappen heerlijk.
    ik geef pa en ma de nieuwe lekker mee die is dinsdag uit gekomen en os en peper staat er weer goed in kan je die een beetje doorlezen is wel leuk ben nu bezig met je cdtjes dat je lekker op de hoogte blijft.
    dikke kus je broertje

  • 16 November 2006 - 22:14

    Diana:

    Hee meid!!
    Is de harde regenbui al weer over?? Droog thuis gekomen?? Haha.. Maar ik houd het nieuws voor de kerstdagen goed in de gaten, je weet maar nooit!! Hehe.. Kzal je niet bang maken hooorr!! Maar heeel veel plezier met je ouders!! Geniet er nog maar lekker van, want voor je het weet ben je weer in NL!
    Spreekje..
    LIefs van Diana

  • 21 November 2006 - 22:33

    Herbie:

    Hallo-Anouk ik begrijp dat het goed met je gaat we zijn hier bij femmy en kees en hebben je stukjes gelezen.Leuk dat je pa en ma er zyn en maak er maar een leuke week van,gr Herbie -Ina Femmy en Kees

  • 24 November 2006 - 10:22

    Karin (je Tante):-)):

    Hey Anouk wat lijkt me dat vreemd zeg: kerstspullen in je hemdje halen. Het is hier ook nog steeds niet echt koud hoor 11 gr. ofzo:-)) Ik hoop dat je eeen leuke week hebt gehad met je pa en ma
    groetjes vanuit stoefzaand:-))

  • 24 November 2006 - 22:02

    Tanja:

    He Noukie,

    En hoe hebben je ouders het? Wil die ouwe nog wel terug naar dit kouwe kikkerland? ha ha
    De tijd gaat echt snel, geniet dan nog mar eens extra!
    Groetjes van iedereen hier!

  • 27 November 2006 - 17:38

    Joyce:

    he zus,
    Heb je het overleefd met pa en ma? Ik hoorde dat jullie het heel goed naar jullie zin hebben gehad met z'n drieën. Heel veel plezier nog de laatste weekjes.
    Dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 17819

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: