week 10 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 10 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 10

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 November 2006 | Spanje, Madrid

hey mensen

is alweer tijdje geleden, moet nog van twee weken terug erop zetten.. niet dat het veel is hoor!

Maandag
ben ik vergeten wat we gedaan hebben hahaha zou wel zo´n standaard dag zijn geweest ;)

DINSDAG
was Femmy vergeten dat alain, stephan en ik bij ze zou eten omdat we spaans hadden.. tjaa toen MOESTEN we wel uiteten he wat jammer nou weer :D !! De gerechten zagen er echt heel mooi uit! De vrienden van Ed en Femmy waren ook mee dus we hebben dikke schik gehad! om 1 uur snachts lag ik weer in me bedje.. pfff!

WOENSDAG
Ed en Femmy waren er de hele dag niet.. dus nadat we hard hadden gewerkt aan ons verslag zijn soof en ik de Lama´s gaan kijken ;) S´avonds thuis hadden we net voor het slapen gaan Nils buiten gesloten (hij gaat op dak zitten bellen :S) dus raampjes dicht! alleen had hij het door en wou die de ramen tegen houden.. nu had hij ze vinger ertussen gekregen *auw*.. maar alles was toch nog weer goed gekomen,, iedereen is rustig in slaap gevallen!

DONDERDAG
Was Schouwenburg.. (onze leraar) op bezoek bij de jongens! Deze dag regende het zo had, dat alles blank stond op straat en ook de elektriciteits centrale kon het niet aan.. Alle lichten en computers vielen uit in de winkel! het was pikdonker! heeft Julie ons na huis gebracht! s´avonds werden wij de meiden opgebeld dat we uiteten gingen met zijn allen en school betaald! nou dat laten we ons geen twee keer zeggen! Heerlijk gegeten bij een leuk restaurantje!

VRIJDAG
was ook weer zo´n standaard dagje waar ik niks meer van weet *oeps*!

ZATERDAG
Ja hoor ! Schouwenburg moet precies bij mij en soof op bezoek komen in het weekend! half elf was meneer al op het bedrijf.. Femmy had net daarvoor gebeld dat we maar na hun huis moesten komen dat dat makkelijker was.. Dus wij in dat autootje van em.. Bij ed en Fem zijn we even flink afgezeikt over het verslag.. JAA was een zeer leuke ochtend! En wat doet Ed, die nodigt em ook nog uit om te gaan eten smiddags! Schouwenburg wou natuurlijk ons huisje zien.. dus eerst daar ma naar toe geweest en toen weer na ed en fem.. Uiteindelijk was het toch nog gezellig met hun erbij.. Savonds hadden we ook nog met hem en zijn vrouw afgesproken om wat te gaan drinken.. De eerste paar rondjes betaalde school (Jolyn en ik mooi aan de martini 4 euro pp.) alleen toen het echt duur begon te worden wou die opeens niet meer betalen,, dus hebben wij maar voor ze betaald :S.

ZONDAG
lekker uitgeslapen en wat films gekeken.. Savonds me tas gepakt omdat me ouders de volgende morgen aankwamen

Veel liefs anouk (morgen ofzo dat stuk over de week met me ouders)

  • 29 November 2006 - 17:18

    Hilde:

    Hehe:P
    hahahaha, nou meis nog een paar weekjes en dan ben je weer thuis!! :D
    Maak er nog even een paar leuke weekjes van!!
    Tot snel!!
    KUSSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17813

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: