we zijn er - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 September 2006 | Spanje, Madrid

hey mensen

we zijn veilig aangekomen op het mooie tenerife!!! het huis is heel mooi! en dan ook nog eens dat zwembad er ook nog eens bij oooeh echt heeeeerlijk haha.. we hebben nog niet zoveel gedaan, vooral veel rondkijken, palmbomen bewonderen, de omgeving en de zee natuurlijk.. ik zet binnenkort het hele verslag er op want ik heb nu niet zoveel tijd meer..

bedankt voor alle reacties van het vorige bericht! vind ik echt leuk!!!

tot de volgende keer!! misschien dan met foto´s want ik heb nog geen internet cafe gevonden waar ik de foto´s erop kan zetten!!

dikke kkus en veel liefs Noekie

ps.
liefje mis jou ook

  • 11 September 2006 - 19:11

    Inge:

    Hee meissie! Wat leuk dat je toch heen gaat! Je zou het echt heel leuk krijgen. Is weer een ervaring rijker! Ik wens jou heel veel plezier! En zou nog wel een ker je foto´s bekijken.. Kussie van Inge xxx

  • 11 September 2006 - 19:30

    Gerben:

    kalm an doen he

  • 12 September 2006 - 06:33

    Valeri:

    Hey meisje, dat klinkt allemaal erg mooi daar, ben benieuwd naar de foto's!! Kuzz

  • 12 September 2006 - 07:28

    Joyce, Danny En Julie:

    He zussie.

    Fijn dat je bent aangekomen op het mooie tenerife. Geniet ervan voordat je aan het werk moet.
    Dikke kus van ons

  • 12 September 2006 - 09:20

    Hilde:

    Hey Anouk!
    Fijn om te horen dat het bevalt daar!! Ik ben benieuwd naar de foto's!
    Groetjes Hilde

  • 12 September 2006 - 10:27

    Harold:

    Hey Anouk,

    veel plezier daar op tenerife en maak er een super tijd van. Geniet nog maar ff van het weer, want hier kan het na vandaag niet meer.
    gr.x Harold

  • 12 September 2006 - 14:58

    Robert:

    heey noekie

    goed dat je veilig over bent gekomen. veel plezier daar en veel suc6. liefs en groetjes robert

  • 12 September 2006 - 20:41

    Bertina:

    heey lief klasgenootje,

    fijn dat alles daar zo goed gaat, ik loop nog steeds geen stage!!! maar ben wel aangenomen bij dat bedrijf!! hahaha!

    spreek je snel en doe rustig aan!!

    kus kus bertina

    ps± mis jullie wel

  • 13 September 2006 - 16:17

    Ellen:

    Hey Anouk,

    Fijn dat je het leuk hebt. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Veel plezier nog!

    Liefs Ellen

  • 13 September 2006 - 19:10

    Gerben:

    ga je er nog een keer weer wat opzetten..? hah verder rustig an doen he!:P

  • 13 September 2006 - 21:40

    Saskia V.ostheim:

    lief niggie!!!

    wat een geluksvogel zit je daar tussen de palmbomen en wij hier tussen de weilanden (tja,verschil moet er zijn he!!)
    heeeel veel plezier meisje!!! dikke kus uit hoogeveen!!

  • 13 September 2006 - 23:06

    Jeffrey:

    hey zussie ik hoorde dat je het er heel erg leuk hebt. oh ja voor ik het vergeet zak was mooi zaterdag :p.
    ik ben net thuis van werk best zwaar hoor is wel wat anders daar op tenerife denk ik.,
    ik mis je wel een BEETJE vooral afgelopen zaterdag in zak zodra je terug bent gaan we er weer heen lekker stampen met me zusje. hey lieverd veel plezier en ik spreek je snel.
    dikke kus je broertje

  • 14 September 2006 - 07:10

    Tanja:

    He Noek,
    Blij te lezen dat je goed aangekomen bent.
    Hoe was je 1e werkdag? zeker wel raar dat je daar alles in een ander taaltje moet doen.
    Je heb de groetjes van de vaste combatters en ik moest ze op de hoogte houden van al je belevenissen.
    Foto's v/d pup stuur ik wel naar je E- adres(hij wordt groot!!!)
    En met de kids gaat het ook goed, Juul heeft haar 1e schoolweek erop zitten en dat was spannend! ha ha
    nou ik zou zeggen veel plezier en kalm aan doen!
    groetjes!

  • 14 September 2006 - 09:35

    Diana:

    Heey Anouk!
    Heerlijk dat jij daar op Tenerife zit. We hebben geluk dat het hier ook mooi weer is. Heel veel plezier daar!
    Groetjes van Diana

  • 14 September 2006 - 15:40

    Raymon V.Ostheim:

    hey niggie ik hoop dat je een mooie tijd hebt dar geniet zo veel je kan en ik spreek je gauw dikke kus van je lieve neef xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 17892

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: