week 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 September 2006 | Spanje, Madrid

daar was ik weer!

Begin van de week was iedereen bekaf, dus was het eigenlijk werken, thuis, eten en slapen..

Donderdag begon het gefeest weer. Edward de makelaar belde Jolyn op met de vraag of we met z´n allen zin hadden om met hem mee te gaan kaarten met de andere makelaren van Optima.. nou alleen Jolyn en ik zijn uiteindelijk gegaan.. Edward haalde ons op bij huis, zijn naar dat cafe gereden, komen daar aan blijken alain en stefan (andere klas van Deltion) daar ook te zitten. Zij waren uitgenodigt door jeroen (ook makelaar). Het was echt vet gezellig, met tien man zitten pesten en ondertussen wat drankjes.. om elf uur zijn we met z´n allen puerto in gelopen, richting wat kroegjes/discotheken. uiteindelijk waren we beland in de Azucar een cubaans cafe met alleen maar salsa muziek. Echt mooi om te zien hie die mensen dansen! uiteindelijk waren Jolyn en ik om twee uur thuis en we hoorden vrijdags dat Stefan en Alain om drie uur thuis waren..

De volgende ochtend viel het nog mee om bed uit te komen.. pas op het werk werd ik wat lui.. maja je kan moeilijk vroeg gaan slapen want het was vrijdag en natuurlijk een stapavond hier! dus savonds weer naar de Azucar geweest om het Nils en Sophie te laten zien! die het ook helemaal geweldig vonden!

Zaterdag werd ik wakker, kijk om me heen, nee hoor niks geen Sophie te bekennen.. ik naar beneden, helemaal niemand.. kijk naar buiten en ja hoor.... warm, heet, zon, ik dacht yes zwembad! meteen omgekleed rennend naar het zwembad en daar lagen ze lekker te bakken in de zon! toen we na een uurtje lekker bruin waren om gaan kleden om cadeau te halen voor mark, waar we smiddags verjaardg voor hadden bij de baas thuis (ja weer bbq).. de jongens nog even snel na de kapper gestuurd! en daar gingen we na de bbq.. helemaal opgedoft voor die nacht al.. anders moesten we weer terug om ons om te kleden enzo.. Uiteindelijk zijn Ed en Femmy ook nog mee geweest met stappen!

zondag toen we allemaal wakker waren zijn we naar het geweldig grote zwembad gegaan in Puerto.. was stukje lopen maar ach tis hier altijd mooi weer hahaha.. het bad ligt in de zee en is gevuld met zeewater! echt mooi! dus was even lekker bijkomen en genieten! daarna even lekker met me vriendje op msn kletsen en richting huis.. negen uur deze tijd lag ik op me bedje..

Aankomende zaterdag zijn we weer uitgenodigt voor het feest van de buurman van Ed en Femmy.. Om zijn nieuwe terras in te wijden hahah.. ja die mensen hebben om de kleinste reden al een feest! wouter zijn vader is hier dan ook en die mocht ook meekomen! zal wel weer mooi feestje worden!

veel liefs en dikke kus

  • 26 September 2006 - 11:48

    Hilde:

    Feestbeest :P

  • 26 September 2006 - 15:27

    Miriam:

    Zo, ik denk dat ik mn volgende stage ook maar ergens in Spanje ga doen.. Is toch wel wat anders dan de hele dag op kantoor zitten... Is ook heel leuk natuurlijk, maar wij hebben alweer regen hier en geen feestjes van t werk enz. :-)
    Oh ja, ik moest je nog de groetjes terug doen van iedereen! ;-P
    Kusje

  • 28 September 2006 - 12:57

    Tanja:

    Fijn om te horen dat je het naar je zin heb meis!
    Zo vliegd de tijd ook mooi voorbij, niet bruiner worden dan mij he! Want ik moet dan weer wachten op het zonnetje en dat duurd nog wel even voor die hier weer gaat schijnen! Ik hoop dat je gauw foto's heb want ik wordt nou wel nieuwsgierig naar hoe het daar uit ziet.
    groetjes!

  • 28 September 2006 - 12:58

    Tanja:

    Fijn om te horen dat je het naar je zin heb meis!
    Zo vliegd de tijd ook mooi voorbij, niet bruiner worden dan mij he! Want ik moet dan weer wachten op het zonnetje en dat duurd nog wel even voor die hier weer gaat schijnen! Ik hoop dat je gauw foto's heb want ik wordt nou wel nieuwsgierig naar hoe het daar uit ziet.
    groetjes!

  • 01 Oktober 2006 - 12:41

    Joyce:

    He zussie,

    Mooie foto's heb je erbij gedaan. Danny en ik hebben al besloten dat wanneer Julie iets groter is dat wij er ook een keer heen gaan. Als jij en Richard dan meegaan dan kun je ons alle mooie plekjes laten zien.
    Groetjes mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 17893

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: