week 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 3

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Oktober 2006 | Spanje, Madrid

Hey mensen!

De derde week zit er alweer op en we gaan de vierde week in..

Tsjaa nog steeds hetzelfde he..
Lekker weer, ben al lekker bruin en mijn haar wordt steeds blonder.. (en nee ik word er niet dommer op ;)!)

Op stage zijn we begonnen met een marketing plan te maken, promotie maken voor een nieuw barbecue producent.. ik ben bezig met een recepten boekje die we meegeven aan de mensen samen met een brief die ik al heb samengesteld. Alleen moet alles in het Engels, Spaans en Duits dus me talenknobbel moet aan het werk! Doordeweeks ziet er net als anders uit.. werken.

Donderdag moesten Soof en ik een nieuwe buskaart halen.. Toen we in Orotava aan waren gekomen, is soof snel uitgestapt om daar maar even een buskaart op te halen voor ons twee.. Maar de buschauffeur had geen zin om te wachten dus reed hij weg! daar zat ik dan alleen, en daar stond soof alleen haha. Gelukkig reed er vlak na onze bus nog een bus richting ons huis. Dus ze hoefde niet lang te wachten.

Vrijdagavond kwamen we erachter dat het gas op was.. we vonden het al raar dat we koude douche hadden maar nadat ik de vis had ontdooid en alles had klaar gemaakt voor het eten, wilde ik gasstel aandoen en ja dat wil dan ook niet he zonder gas.. dus konden we het eten weggooien! dat was heel jammer.. dus noodgedwongen moesten we wel uiteten.. (he wat jammer) dus hup iedereen omkleden en naar beneden. tuurlijk moesten we wat eten bij Mario, waar we wat mensen hebben leren kennen. nadat we gegeten hadden zijn Jolyn en ik blijven zitten om te wachten op Valentin, (ober bij mario) Ismael (ook zoiets),en de rest van dat groepje.. de rest was na huis gegaan.. Uiteindelijk zijn we dus met een leuk groepje naar de Azucar gegaan waar je heerlijk kan dansen op Salsa! een of andere meneer heeft mij een paar stappen Salsa geleerd!

Zaterdag hebben we lekker rustig aan gedaan. heerlijk bij het zwembad gelegen, rustig omkleden om naar het feest van de buurman te gaan. Na heel lang wachten op een taxi waren we er dan uiteindelijk. Het was een leuk clubje met mannen die allemaal spaanse muziek maken met gitaren enzo.. die mannen waren er met aanhang en dan wij NLers zaten er ook bij.. savonds met zijn allen uitgeweest gewoon in Puerto.. dikke schik gehad..

Nils ging met de jongens en zijn baas mee na Vampis. (is dus een homotent wat die jongens niet wisten) en aangezien de jongens allemaal op de barbeque al goed hadden ingedronken waren ze dus ook al dronken! Nils die even een frisse neus wou halen, ging naar buiten, vergeten dat hij niet meer gratis binnenkomt (zijn baas kent veel mensen waardoor we overal gratis binnenkomen als we met hem zijn) en besluit dan maar na huis te gaan.. op zoek naar een taxi komt hij erachter dat er een man achter hem aankomt die ook uit de Vampis kwam (homo).. Nils maar wat sneller lopen, maar die man bleef hem maar achtervolgen... Uiteindelijk nadat Nils doodsangsten uitstond is hij een taxi ingesprongen! En de man keek hem na..

Zondag ochtend waren Soof en Wouter (de twee schatten) al om half tien eruit om samen met Ed gasflessen te halen.. Ik kwam pas om half twaalf uit bed.. Nils heeft de hele nacht op de bank geslapen haha. smiddags lekker met zijn allen weer naar het zwembad geweest wat echt ongeloofelijk mooi en groot is!

We hebben eindelijk zaterdag geen barbecue dus we kunnen wat voor ons zelf doen.. ik denk dat we met een paar naar het strand in Santa Cruz gaan. dat strand is met zand van de Sahara.

En oja.. moet wat vertellen! maandag ging sophie een tongpiercing zetten en toen ik dat zag kon ik het niet laten.. Noekie heeft er een tweede bij in de tong! hahahahaha

daaaaaaaaaaaaaaaaaag veel liefs

  • 02 Oktober 2006 - 13:26

    Grietje:

    hej

    hoe is het nu met je tong dan?
    kun je alweer wat beter eten?
    fijn te horen dat je je daar zo vermaakt!

    dikke kus grietje

  • 02 Oktober 2006 - 13:40

    Anouk:

    hey ja alles gaat goed! ik kan weer eten hahah..

    mensen er staan foto´s onder mijn fotoboek!

  • 02 Oktober 2006 - 13:49

    Lilian:

    hee noukie! mooie fotoos hoor!! aaah gaaf! nog n tongpiercing!

    kusz en greetz Lilian (en herman :p)

  • 02 Oktober 2006 - 19:51

    Raytje:

    hey nichtje.....dus ik lees t al weer volgens mij leer je daar niks,ja hoe wordt ik beter in stappen hahahaha grapje meid,je hebt t goed voor elkaar daar,nou meid rutig an spreek je gauw weer dikke zoen van hier juud en Ray xxxx

  • 04 Oktober 2006 - 11:04

    Nadientje:

    hey Girl!!!

    Zo te hogen gaat het mega goed :)
    Een tweede in je tong?? is dat niet irritant?? :(
    HAHAHA
    jij bent ook echt knettergek!! hihih :)
    Maar weer hartstikke fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat en dat je het naar je zin hebt.
    Zou best met je willen ruilen hoor :P !!!
    Meis heel veel plezier nog en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :)
    Als je weer terug bent, gaan we een x bij opa en oma op visite (ze zijn dan namelijk verhuisd ) :):)

    Heel veel liefs en een hele dikke knuffel

    Miss YA!!!!!!!

    Nadientje

    O ja, ps..... sta in de Zwollenear als horeca topper !!!! ?HIHIHIHI

  • 05 Oktober 2006 - 09:55

    Grietje:

    Hej nouk,

    net ff je foto's bekeken. Wat ziet het er daar onwijs mooi uit. Ben jaloers op je :)

    dikke zoen

  • 06 Oktober 2006 - 17:55

    Dah Wee Weh...:

    he lievie, mooie foto's hoor mien mooie blondiene ha ha hele dikke kus van je vriendje..

  • 08 Oktober 2006 - 12:16

    Adrienne:

    he anouk!!!!
    Hier ff een berichtje van mij, heeft ff geduurd sorry!
    Maar ik zie dat je t onwijs naar je zin hebt, (had ik ook al van je moeder gehoord)dus geniet er lekker van. Leuke site ook, blijven we lekker op de hoogte!! Veel liefs Adrienne!!!!

  • 08 Oktober 2006 - 20:45

    (tante)karin:

    Hey anouk eindelyk een reactie hier vandaan! Je pa en ma hadden het adres van deze site op een papiertje geschreven voor bert,maar hy had dat in zn zak laten ziten en ik had dat gewassen:-) Ik ga je vanaf vandaag echt volgen hoor! Gaaf dat je (weer) een tongpiercing hebt hoor:-) een hele dikke knuffel van hier en groeten van Bert en de meiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 17896

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: