week 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 4

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Oktober 2006 | Spanje, Madrid

jaja mensen we zijn alweer met de vijfde week begonnen dus we zitten al op één derde! tijd gaat echt heel snel als je het naar je zin hebt!

ik zal even vertellen over vorige week wat we allemaal weer hebben meegemaakt.

Maandag bekaf van het weekend ervoor.. maar savonds een vent sochtends een vent! dus daar zaten we allemaal, lekker fris (ahum) dikke wallen onder de ogen, allemaal lekker chagrijnig dus het was niet zo gezellig deze dag op het werk haha!

Dinsdag eerlijk gezegd weinig gedaan.. werken, naar huis, en optijd na bed..

Woensdag kregen we te horen dat Ed en Femmy een paar dagen naar Gerona gingen voor een beurs, dit betekende een paar dagen zonder de baas op kantoor maar wel met opa die donderdags een verassing voor ons had! we moesten om 9 uur donderdags bij Ed en Femmy thuis komen en dan zouden we naar het zuiden gaan!

Dus Sophie en ik konden donderdags er een uur later uit.. wat heerlijk was! Sophie en ik opzoek naar een taxi.. NERGENS een taxi te vinden! uiteindelijk heeft opa ons opgehaald vlak bij ons huis waardoor we pas om tien uur op stap gingen.. haha oeps! na een rit van een dik uur kwamen we (sophie, mark, stephan en ik) aan in San Miguel, waar de andere winkel van Ed en Femmy zit. nadat we daar even hadden rondgekeken zijn we naar Playas Americas gegaan!!! HET PARADIJS! toen we aankwamen was het al een lekkere 40 graden.. daar hebben we met zijn vieren lekker op terrasje gezeten en frikandellen gegeten!!!! (deze zijn heel zeldzaam op dit eiland) het was er heerlijk alleen heel veel toeristen bijna geen gewone spanjaard.. daarom vind ik persoonlijk het noorden veel leuker! nadat we daar wat hadden gedronken moesten we weer na huis omdat we (sophie, mark, stephan en ik) om vijf uur een afspraak hadden met de Spaanse lerares. Dit is een hele leuke meid! we hadden afgesproken dat we meteen die vrijdag begonnen met de eerste les.. nadat we klaar waren zijn we weer meegeweest naar het huis van Ed en Femmy om daar lekker GTST, SCI, ATWT prison break EN Jensen te kijken!! ben weer helemaal up to date hahha. oma had lekker gekookt voor ons dus dat was ook genieten!

Vrijdags waren we (sophie, jolyn en ik) een beetje laat voor de bus, waardoor we in een andere buslijn naar Orotava moesten en daar moesten overstappen op de 101.. gelukkig hadden we een lieve buschauffeur die even gebeld had naar de buschauffeur van de 101. We kwamen aan in Orotava en ja hoor daar stond de bus te wachten op ons hahah.. De buschauffeur van de 101 was een jonge jongen en begon ons eigenljk een beetje uit telachen.. de hele bus wist meteen wie we waren hahah.. Toen sophie en ik op de plaats van bestemming waren stapte we uit en moesten de weg over.. toen we langs de buschauffeur liepen riep hij me terug.. geen idee wat hij in het spaans vertelde maar ik had wel zijn naam en telefoon nummer op een kaartje staan die me in de handen werd gedrukt.. later erover nadenkend heb ik het nummer gekregen waarschijnlijk voor de volgende keer dat we te laat zijn,, kunnen we zelf even bellen dat ie moet wachten hahah

savonds zijn Jolyn en ik wezen stappen. eerst naar Mario´s om Ismael, Valentin en Alfonso op te halen.. kwamen we daar aan blijkt dat Ismael en Alfonso niet meegingen.. alleen de dwerg Valentin haha nou op naar de limbo.. we waren er nog niet geweest dus maar eens kijken.. nou weet ik dat spaanse mensen klein zijn.. MAAR ZO KLEIN, ik stond ookk nog eens op een verhoging dus ik viel helemaal op tussen de mensen.. iedereen zat me aante kijken en ik voelde me helemaal niet op me gemak! dus naar een half uur of uur zijn jolyn en ik daar maar weggegaan en na de azucar gegaan, wat ook geen drol aan was.. we zijn geeindigt bij een discotheek waar blijkbaar op vrijdag avond homo avond is. hahahah wat hebben we gelachen! was super!

Zaterdag zijn we optijd bed uitgegaan (half 12) om huur te betalen en op naar de Alcampo voor de boodschappen. we waren allemaal nog vrolijk toen we aankwamen maar we kwamen er kats chagrijning vandaan.. tjaa met zijn vijfen de boodschappen doen werkt ook niet! eenmaal thuis was bijna iedereen in slaap gevallen.. om half negen was het tijd om uiteten te gaan met Ed, Femmy and de familie! we kwamen aan bij een oude garage die omgebouwd was tot restaurant.. niks geen deuren erin hahaha! en we kregen een groot stuk vlees op en naast het bord!! het paste niet eens haha! maar wel heel veel gelachen met zijn allen! Uiteindelijk zijn we weer bij Ed en Femmy thuis en worden Alain en Nils even flink gezoend door de buurman haha! daarna nog weer lekker wezen stappen!

Zondags, brak van de afgelopen nacht, word er om half elf aangebeld! bleek Jonas te zijn! een ventje van 5/6 jaar oud.. die wou ´pele´(spelen in het NL, jochie zijn vader en moeder zijn NLers maar hij spreekt ma klein btj omdat hij natuurlijk hier spaans moet spreken). Nadat wouter hem weghad gestuurd werd ik om 12.15 wakker gebeld door Jolyn. we gingen zwemmen en het was zonde om de hele dag in bed te liggen.. dus ik snel omkleden (ahum) proberen mezelf wat te fatsioeneren kijk in de spiegel en denk bijmezelf: waar is me zonnebril??? gelukkig had ik me mega grote bril gevonden en durfde eindelijk over straat.. Daar waren we weer met zijn allen bij het geweldige zwembad..twee keer erin gedoken en toen maar lekker in zon liggen slapen.. wat is zo´n zondag toch heerlijk!

Iedereen bedankt voor de reacties! vind het echt leuk om te zien!!!

Veel liefs en een dikke zoen voor me lekkertje

  • 09 Oktober 2006 - 11:31

    Carola:

    hey noekkie..
    was dus weer pittig weekie.. haha... maar wel grappig hoor..

    xxxx

  • 09 Oktober 2006 - 16:51

    Gijs:

    Lieve Anouk, Fijn dat je het zo leuk hebt daar, de verhalen zijn ook positief. Ik spreek je op msn. Dikke kus Gijs

  • 09 Oktober 2006 - 21:16

    Karen:

    hi meid wat fijn om te lezen dat je het daar super naar je zin hebt!! zal binnenkort nog ff wat foto`s op de mail zetten... veel plezier en enuh real love nou ja je weet wel. kuzzie karen

  • 10 Oktober 2006 - 11:27

    Tanja:

    Wat de je daar eingelijk voor je stage????
    Ik had die opleiding ook moeten doen ha ha, wel leuk voor je dat het zo gezellig is!
    groetjes!

  • 11 Oktober 2006 - 10:30

    Anouk:

    Tanja het is gewoon dezelfde school als waar jij op hebt gezeten hahaha! toch verkeerde opleiding gekozen he haaha

  • 11 Oktober 2006 - 14:41

    Sanne:

    he meissie!
    jullie hebben het wel naar de zin zo als ik gelezen heb!! gelukkig maar haha.... op school is het ook nog zo saai haha maar we hebben geen les van diender!! en ook niet meer van hansink!! de kust is veilig!of zal ik diender nog keer de groetjes doen.......!! grapjuh!
    nou heel veel plezier daar nog!!geniet er nog maar lekker van en groetjes aan de rest!

    xxx sanne

  • 16 Oktober 2006 - 07:52

    Ramon:

    Hé Anouk, zo te horen mis je maar weinig aan dit koude k*tlandje hier. Hebt 't zo te horen goed naar je zin daar. Maar veel plezier daar nog hé. XXX Ramon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 17887

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: