week 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Anouk Dalen - WaarBenJij.nu

week 1

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 September 2006 | Spanje, Madrid

hey mensen!

Donderdags waren we aangekomen, en nadat we de sleutel hadden gekregen van de makelaar zijn we naar ons huis gegaan. Na een rondleiding van de makelaar door het huis zijn we tegen half elf maar eens gaan eten bij een restaurantje vlakbij.. lekker pizza gehad.. maar omdat het al zo laat was konden we nergens meer drinken halen voor in huis..

dus vrijdagochtend had iedereen dorst maja niks in huis he! dus zijn we maar snel naar de supermecado (supermarkt) gegaan. s´middags lekker gezwommen en rondgekeken.. s´avonds hebben we met zijn allen dvd gekeken onder het genot van een martini en barbeque..

zondag´s waren tot onze verbazing de winkeltjes gewoon geopend, dus zijn we maar even rondgaan kijken nadat we eerst het zwembad onveilig hadden gemaakt.. s´avonds hebben we lekker wentelteefjes gemaakt! dat beviel iedereen best haha

Maandag moest Jolyn als eerste en enigste aant werk, acht uur pakte ze de bus en ze was om vijf uur thuis.. natuurlijk heeft de rest: nils, wouter, sophie en ik lekker uitgeslapen, weer naar het zwembad (ja we doen niks anders) gewoon lekker relaxen..

Dinsdag was iedereen aan het werk behalve Sophie en ik.. de baas had gebeld, we mochten swoendags beginnen.. Sophie en ik zijn maar eens Puerto de la Cruz gaan verkennen.. we hebben langs zee gelopen over de boulevard, en we hadden de discotheken gevonden! we hebben echt wel een uur of zes rond gewandelt! s´avonds lekker gegeten (ik had het gemaakt vandaar haha)

Woensdag was de eerste werkdag van mij en sophie. we mochten om half tien beginnen.. alleen was ons niet verteld waar we uit de bus moesten stappen, dus waren we al veel te ver blijven zitten waardoor de buschauffeur ook nog eens boos werd! toch maar de taxi terug gepakt en de baas gebeld waar we eruit moesten.. uiteindelijk zijn we dik een uur te laat aangekomen.. maar dat vond hij niet erg.. nadat hij ons had voorgesteld aan de medewerkers en ons had rondgeleid in de winkel zelf, mochten we om half twee al naar huis.. maar we gingen niet naar huis.. hij heeft ons afgezet bij Alcampo ( een heeeeel groot overdekt winkelcentrum) eerst heerlijk gegeten bij een soort van Mac en daarna shoppen! s´avonds weer heerlijk gegeten a la anoukstyle haha..

Donderdags moesten we dan echt beginnen met werk.. Ed en Femmy zijn echt hele aardige mensen. wat dat betreft hebben we het echt getroffen hier! we mogen gewoon op msn of internetten en natuurlijk moeten we ook nog wel wat doen.. het bestaat meer uit administratief werk, omdat we de stage opdrachten nog niet hebben gekregen grrr. Deze krijgen we misschien pas eind deze week als we geluk hebben! s´avonds zijn we met zn allen het stadje in gegaan om wat te drinken bij Mario´s. ach het werd steeds later en toen hebben we er ook maar wat gegeten hihi we eten hier echt pas laat het is telkens iets van negen uur.. weet niet hoe dat kan maar dat komt telkens zo uit.. Sophie, wouter en nils gingen naar huis maar Jolyn en ik wouden nog even rondkijken.. overal waren leuke spaanse bandjes en er waren veel mensen op straat.. dus jolyn en ik waren pas om half 12 ofzo weer thuis..

Vrijdags kwamen we op het werk, toen we kregen te horen dat Ed ons een rondleiding wou geven hier in santa ursula waar we dus aan het werk zijn. nou ik heb nog nooit zulke steile smalle straatjes gezien! we zaten bijna steil achterover in de auto hahaha. pas om 12 uur gingen we weer aant werk waarna we eigenlijk ook zo klaar waren met dat wat we moesten doen.. dus lekker op msn met de familie haha was echt leuk! owja we waren ook uitgenodigd voor de barbeque van het werk was alleen voor personeel.. dus daar hadden we nog vlees voor gehaald met ed. savonds zijn we uitgegaan bij de discotheken.. Alain, Stefan en Nils waren al eerder weg dan Wouter, Jolyn en mij.. Sophie bleef thuis.. Kwamen we in de Joy (discotheek) bleek er een Miss verkiezing te zijn! nou ik wist dat spaanse meiden mooi zijn maar tjee, alle jongens stonden met de tong na buiten te kwijlen haha. Drankjes in de discotheken zijn echt duur 4 voor bier en 6 euro voor martini! een fles martini in de winkel is hier nog goedkoper.. dus we spraken af om maar eerst in te drinken voordat we uitgaan zaterdag..

Zaterdag.. eerst lekker uitgeslapen en daarna omkleden om richting Ed en Femmy te gaan voor de barbeque. Nou ik heb het geweten.. WAT EEN FEEST! meteen aan de rode wijn en lekkere tapas! het feest ging tot laat door! iedereen dansen op spaanse muziek en echt leuke mensen leren kennen! de buurman en buurvrouw zijn echt geweldig! wat een mensen! tegen 1 uur zijn we richting disco gegaan samen met de baas van wouter, nils en alain. Dikke schik gehad.. de rest ging allemaal weg maar Jolyn en ik (ja alweer wij twee) wouden nog niet weg.. samen met Harm hebben we nog andere discotheken bezocht en om zeven uur waren we weer thuis.. klein beetje aangeschoten haha

Zondag was ik eerst om half 12 wakker.. durfde me hoofd nog wel op te tillen maar dat ging niet van harte haha toen ik eenpaar stappen had gemaakt en uitkwam in de kamer van Jolyn ben ik maar bij haar op bed gaan liggen.. half 5 was ik weer wakker.. Beneden in de kamer aangekomen lag wouter half bewusteloos op de bank en bleek Jolyn in mijn bed te zijn beland.. nadat de meiden zich hadden omgekleed zijn we maar eens weer na het park gegaan met alle kroegjes eromheen.. even wat gedronken bij Mario´s en toen maar weer richting huis.. iedereen was zo moe dat toen we thuiskwamen maar meteen het bed weer indoken..

Al met al een hele leuke week gehad! nu staat er voor aankomende zaterdag alweer een feest op de planning want Marc, het neefje van Ed en Femmy die ook stage loopt bij hun, geeft zijn verjaardag dan.. dan maar hopen dat ze niet zoveel wijn in huis hebben hahaha

hele dikke zoen en veel liefs!!!!!!!!

  • 18 September 2006 - 11:14

    Nadientje:

    Hey meissie!!!!!

    Zo te horen heb je het erg na je zin!!!!!haha
    neem mij de volgende x mee!!!hihi
    Goed om te horen dat je het zo na je zin hebt en dat het goed met je gaat.
    geniet er van,want voor je het weet is de tijd daar alweer voorbij!!
    Ben benieuwd naar die pics die je erop gaat zetten.

    Liefs en dikke Knuffel

    Nadientje.

  • 18 September 2006 - 17:47

    Joyce:

    Anouk de bedoeling is dat je stage loopt en niet alleen maar feest viert en dronken wordt.
    Grapje :)
    Dikke kus Joyce

  • 19 September 2006 - 07:21

    Grietje:

    hey anouk,

    ben blij te lezen dat je het daar naar je zin hebt. geniet er maar van en het is ook fijn dat je een leuke baas hebt en leuke college's

    liefs Grietje

  • 19 September 2006 - 12:41

    Karen:

    hej meid wat hebben we jou gemist dit weekend!!!

    heel tof dat je het daar zo mooi leuk dronken..hebt hihi. hardstikke mooi dat je het daar zo naar je zin hebt! hoop gauw weer wat van je te horen! succes daar!

    een hele dikke kus van ons

  • 19 September 2006 - 14:14

    Maartje:

    He meid!!!

    Ik ben blij dat je het nu al zo naar je zin hebt!!! Drink je komende week ook nog een drankje op mij??
    Ik denk aan je, suc-6.

    Liefs Maartje en natuurlijk ook van Robert

  • 20 September 2006 - 09:56

    (ome) Jan En (tante)Suze:

    Hoi kroegtijger,
    we lezen dat je het goed naar de zin hebt in het warme Hispanje. Geniet er maar lekker van, dit overkomt je meestal maar 1 keer.
    ps we kregen het adres door van je Pa, (volgens ons is hij hartstikke trots op je)We blijven je een beetje volgen via deze site, veel suc6 en geniet er van, groetjes uit Suifzand

  • 21 September 2006 - 09:52

    Tanja:

    He Noek,
    Je bent volgens mij op vakantie i.p.v stage lopen ha ha ha.
    Maar het is fijn om te lezen dat je het naar je zin heb, plezier hoort erbij!

  • 22 September 2006 - 22:01

    Oen Breur(tien):

    ma is bijna zat haha grapje. je mist een leuk feestje ;)
    kus jef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

hallo mensen!!

dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Recente Reisverslagen:

13 December 2006

week 13

11 December 2006

week 12

30 November 2006

week 11

29 November 2006

week 10

14 November 2006

week 9
Anouk

hallo mensen!! dit is mijn site om jullie op de hoogte te houden van deze heerlijke stage in Tenerife!

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 17884

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 20 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: